marți, 23 decembrie 2008

DOUA PUNCTE

Punctu unu:
Fost-am dus ieri (n.r. duminica) la Kolosvar la un concert. Ii multumesc lu' bebe meu drag ca m-o chemat cu ea. Chiar nu-mi pare rau c-am ars benzina pana acolo si ca n-am fost bun de nimik azi la lucru' :D.
Anyway, ... concert Byron cu invitati: Alexandru Andries si cvartetul savArtum. Nu numa' c-o fost LIVE da' o fost si UNPLUGGED. Mno ashe... da! Buna treaba o facut. Nu stiu daca ati auzit de Byron, da baietii canta fain. Merita sa-i ascultati si ... de nu place...my bad! Ii gasiti si pe http://www.myspace.com/byronmusicspace .

Punctu doi:
Mintea mea bolnava o mai clocit o idee (nu i-o ajuns ca o venit cu ideea pt. blog). Ce-a zice poporu' de un radio online in Bistrita??? "Radio Underground" ma gandeam io. Am mess-uit un pic si cu Slyder pe tema asta, da n-am ajuns la o concluzie. Asa ca ... as dori sa aud ceva pareri: aveti taste, aveti shoricel, aveti degete (majoritatea), aveti mintea limpede (minoritatea) asa ca astept si io si Slyder ceva reactii. Nu veniti cu rushine, ca nu rezolvati nimik. Spuneti-va parerea. Conteaza. Lasati un comment ca nu-i bai. Apoi in functie de parerile voastre ne-om gandi ce-i de facut. Daca e de facut...
Drept aperitiv am bagat vreo 2 radiouri la "vecini". Trageti cu urecia de vreti (io trag deja :D)

Pe.Seu.: Care vrea sa vada poze de la show-u de vineri sa aiba un picutz de rabdare. Facem un slide si bagam inclusiv "pe tzava.com". Totusi un "teaser" merge, nuh??? :D

4 comentarii:

  1. multumesc pentru postare.si in legatura cu radioul is de acord, numa ii posibil asa ceva?adica nu trebe scule scumpe si bla bla?

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca ii cam complicat cu radio. s-asa is destule. sau nu complicat... useless! cine o sa asculte?! o sa trebuiasca sa mearga cam non-stop pt. citi oameni?! lumea isi asculta winampu (io nu prea ascult nimica pe laptopu asta ca suna mai trist ca un borcan cica). o sa va mance timp deageaba. sau o sa mearga muzica fara sens. PS: ca cica!

    RăspundețiȘtergere
  3. yesssss !!!!!!! bine zis seby-san !
    Dj Slyder

    RăspundețiȘtergere