duminică, 14 decembrie 2008

After TRUDA !!!

Ca cica....In noaptea asta in pula de "club" Ambasador am fost sa videm cum se sfadesc neshte rocheri si am vazut ca se cearta foarte fain... Nu numa asta am vazut... Am mai vazut cum danseaza ( paranteza... ) si mi-a placut enorm de mult ! Serios ! Mno acuma ca veni vorba de roackeri, haide-ti sa vorbim putin de show-ul facut in noaptea asta acolo in mizeria aia de local care se poate numi Ambasador ( nici nu merita initiala ) ! O fost tare fain, ne-am distrat de minune, am dansat, am cantat, i-am injurat pe cei de la Voltaj, ne-am certat, am ras ( de manelistii care o venit si ei curiosi sa auda muzica din club ), am discutat planuri de viitor etc etc eetc eeeetc , bla bla bla, bla bla bla, etc ! Mno ce sa zic, o fost tare fain ca ne-o cantat neshte fishiori tare de sama din Cluj, trupa aia foarte cunoscuta "TRUDA" mno shapoi o fost fain !
Si discutand cu drd18 despre viitorul blogului nost am ajuns la concluzia ca e tarziu (1 AM) si tre sa merem acas ! Buuun ! Mno ce sa va mai zic io voua ? aaa era sa uit... In deschidere la concertu trupei Truda, o cantat o trupa de pe meleagurile bistritzene si anume " GENOCID " ! Si ei o cantat fain numa ca mno tzaranii din sala nu stiu ce inseamna sa fii la inceput si n-o stiut sa ii aprecieze cum trebuie.... ! ( ce sa faci ? nishte tzarani dom'le, nishte tzarani...) In concluzie o fost tare fain, lumea s-o distrat, o beut, i-o facut la nea Puiu vanzare buna la bere si toata lumea o mers acas multumita !

Ca cam atat de la chef >!<

Pi Ass : Eu "nu" am fost cu sunetu' acol' !
With all the love in the world Dj Slyder va pupa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu