vineri, 12 decembrie 2008

The Mushroom Story in Soho !



Ca cica..... Decembrie 26 anul 2008 in "Bodega" mare bal mare ! De la orele 8 PiEm se face concert in Bodequila del Torrero (ex Soho) .... (atata imi place sa pun cuvinte intre paranteze) ....(nu de alta dar le place la oameni sa mai explici intre paranteze ce vrei sa zici defapt in fraza)...cu formatia preferata a multor bistritzeni, da.... nu ati gresit este vorba despre The Mushroom Story din Cluj-Napoca, Romania !!! Cateva vorbe despre baieti, iar acum citez :
" Pe scurt, The Mushroom Story sunt patru kids care cânta într-o formatie rock. Trupa combina diferite stiluri muzicale: baza e funk-ul dar avem influente din hip hop, punk, hardcore, alternative, indie, pop …etc. Per total, numim stilul nostru alternative funkcore. Ideea principala e “don’t give a fuck!”, am facut si facem în continuare ce simtim noi, fara sa ne impunem bariere, fara compromisuri, fara impresii, fara cenzura, fara chestii premeditate… just keeping it real. Avem o chitara , un bass, niste tobe, 2 microfoane si o atitudine pozitiva: ready to rock and party.Trupa s-a format cândva în anul 2004. Doi ani mai târziu s-a ajuns la componenta actuala: Laci – chitara, Alex – bass, Nono – tobe, Paul- voce. M-au luat la voce în formatie pentru ca lui Nono îi place cum dansez ( the real… sad story ). Primul concert în componenta actuala l-am avut pe 12 martie 2006, în deschidere la OCS. Mai departe, am cântat în deschiderea unor formatii de punk, alternative, hardcore în Cluj, însa dupa ce ne-am lansat demo-ul prin martie 2007 am început sa concertam în mai multe orase: Bistrita, Deva, Satu Mare, Baia Mare si altele. În acest timp ne-am facut o gramada de prieteni si am luat contact cu multe alte formatii. Una din trupele pe care le-am cunoscut în acest timp, si cu care am ramas frati, a fost Mauser. În acelasi an am participat la Coke Live în cadrul concursului Manifest Yourself unde am fost alesi câstigatori pentru MYM 3. Am mai cântat la Rock La Mures, unde am avut ocazia sa cunosc formatia Dog Eat Dog (eroii mei din copilarie), la festivalul Peninsula si Stufstock unde am avut parte de o reactie foarte pozitiva din partea publicului si a organizatorilor (dupa prestatia pe scena mica, am avut ocazia sa aparem pe scena mare, de asemenea live la tembelizor). Am cântat în cluburi mici, underground, am cântat pe scene mari, am cântat pentru 30 de persoane si am cântat si pentru sute dar mereu cu aceeasi energie si întotdeauna câstigând respectul publicului prin prestatiile live. " Am incheiat citatul !!! Daca vreti sa stiti mai multe despre ei http://www.myspace.com/themushroomstory ! Intrarea nu va fi gratis dar oricum sunt 100% sigur ca o sa merite tot banutzu' !

Pi Ass : Nu uitati ca puteti lasa cate un comentariu' la toate postarile noastre ca sincer nu ne suparam, cu conditia sa fie constructive !
With love your's trully Dj Slyder !

3 comentarii: