marți, 16 decembrie 2008

Mare chef mare in SOHO !!!


Ca cica.... Vineri 19 Decembrie anul curent in SOHO CLUB, MC Prepian & Dj Slyder vor face un party de zile mari !!!! DA ati auzit bine ( sau mai bine zis ati citit bine ) Dj Slyder in Soho cu MC Prepian !!! Powerd by http://bistrita-underground.blogspot.com/ !!! Toata lumea este invitata si intrarea se face pe baza de bilet cu plata la "Badygard" 3 lei noi de tot !!! Dansul va fi antrenat de muzica aleasa special pentru dumneavoastra de catre MC Prepian si "mixata" de Dj Slyder !!! Vor fi toate genurile de muzica posibila intr-un chef de genu' asta, de la manele pana la dNb .... glumeam cu dNb-u' aaaa.... oups adica cu manelele :D ! Alaturi de noi pentru o organizare de nota 10 se vor mai afla DRD18 & YTZOK ! Si acum un scurt moment publicitar : Tot in jurul meu e gri de aceea sunt emo... Ce ar fi sa spalam totu cu DERO si sa facem totu' alb ha ? Merge ? Io zic ca da ! !!! She cacat ii asta ? (Vorba lu Gyu') NIMIIK ?!


Deci nu uitati vineri 19 decembrie 2008 orele 9 pi,em in SOHO



Ce cacat am putut scrie mai sus....fhuaii, dar ce sa faci macar mam straduit sa fiu decent si cat de cat comercial....! Asta e, cand te gandesti prea mult la ceea ce o sa scrii, nu iti va iesi niciodata !

Si acum daca va rog frumos sa fiti putin atenti la ceea ce o sa scriu... hrr hrr... hrr hrr..... adu bah un pahar cu apa ca am ragusit in pana mea ... gl gl gl gl ....aaaaa.... acum e mult mai bine ! Deci dupa cum ziceam atentie la mine va rog frumos... : Imi cer scuze public celor pe care i-am insultat cu scrisul meu de mess care numi iese totdeauna ca ala de pe mess pentru ca ala e mai prescurtat, iar asta e nicicum ! Cand scriu nu tin cont totdeauna de structura gramaticala a cuvintelor si le mai stalcesc din cand in cand, asta nu inseamna ca nu am facut scoala... Chiar 2 am facut una doar exterioru' si cealalta am zugravit si exterioru' si interioru' mno si o iesit fain numa ca mno daca zugravesti nu inseamna ca si invetzi @ !! #! !
Sincer nu mio placut niciodata scoala din Romania, ( Romania tzara bogata FURA toti si nu se gata) dar ce pula sa fac daca nam stiut si io sa ma nasc in america sau in germania... ?! Asta e, am facut scoala pentru ca trebuie so faci nu de alta pentru ca in viata deocandata ma ajutat de foarte putine ori .... !

Multumesc pt atentie si va doresc "succesuri"(Elena Basescu) in tot ceea ce faceti voi cu viitoru' dumneavoastra ! >! !< !

See you friday at 9 o'clock sharp ! ! !
With all the love in the world yours trully Dj Slyder !!!

2 comentarii:

  1. Mno lasa tuh! si nu te supara. hai...sterge-te la gura si nu mai plange.
    Daca mai zice lumea ca gresim inseamna ca vrea sa ne ajute. L-om corecta si noi daca a gresi vreodata. Doara din greseli invata omu. Si daca se gasesc greseli inseamna ca se citete blogu cu atentie ;) Asa ca nu putem decat sa ne bucuram. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere