joi, 12 martie 2009

Se va trage in oameni...



"Si eu zic ca~/Nu potzi trai fara~ muzica~/Datzi-mi dubla~ doza zilnica~!"

Undeva.Candva.Pe o stranca~. Asa incepea o poezie de-a unei stralucite "Poiete" din orasul Bistritza. Eh, mi-am luat inima in dintzi (la propriu) si m-am gandit sa plagiez. Sper sa nu se supere, poate urc si canapeaua!?
Undeva: in Caffe de l`Art acolo sus, unde isi avea Ditzi si Seby casa cu ceva vreme in urma se anuntza~ BALAMUCK. Avem noi nishte personaje bistritzenesti care sfideza~ legile lui Copernic: Darius (ECB) si Arpy (a~la puriu) ce o pus muzica mijto in Ambasador la Step Up your Life s-au gandit ca weekendul acesta sa ne dea nishte bashi. Un line-up reprezentat de Dj Darius, Dj Arpy si Master I cu tehno, minimal te va la~sa harcea-parcea daca apari. Deci nu sta ca in Filantropica la cersheala~ si hai sa nu mai facem umbra Pamantului de Pomana~.
Candva? Pa~i sambata, 14 martie incepand cu orele 21 ma gandesc eu. ( de la Yo la Yoy!). La intrare esti nesemnificativ, nu o sa contribui cu nimic. Persoana ta cred ca multzumeste antrenorii muzicali, de data asta.
O sa fie ca pe-o stânca~!! ( Stanca, sta~n castan ca Stan).

"Inchipuie-tzi ca~ esti Freddy Kruger si te mananca~n Cur/Fi sigur ca te scarpini singur!"

Link: http://www.dj-darius.com/forum/index.php?board=3.0

Un comentariu: