luni, 2 martie 2009

1 martie calator, se aude-n difuzor?


"Ziua decurge dupa forma norilor/ si totul e codat ca mirosul florilor"
Eu ce tzi-am zis? Ti-am zis ca o sa vina~ "LOTZI" cu raze de primavara. Cum mi-am pus martzishor cum biu-pac s-a facut groaznic de grozav afara. Se duce zapada alba~ de pe intinsul tzarii si zilele babei cu noptzile vegherii. Sa nu uitatzi de baba~!!!
Weekendul a trecut dar urmeaza un altul si un altul pana ne-om duce pe copca~. Este ca vineri a fost excelent? Nu credeam ca o sa iasa asa bine, iar muzica a fost pur si simplu extraordinara. Ne-o rupt bashii boxelor, voi care atzi fost acolo stitzi cu ce s-a mancat garnitura. Sambata, de la febra musculara m-am comportat ca Labush cand i s-a dat 5000; doar m-am plimbat. Nu stiu ce se preconizeaza, dar vine opt martie si ce ne facem? Eu am zis ca ma~ fac copil cuminte si o sa~ le ofer tuturor mamelor (din lumea-ntreaga~) "un gand frumos de primavara!".
Punetzi mana si uitatzi de criza~.Mamele noastre merita cadouri. Chiar daca acum 23 de ani, as fi dorit sa-i strecor lu` tata in buzunar un prezervativ, n-am reusit. Cred ca eram in Soho si iar am venit "tomnit" acasa. Saptamana asta modernizam muzica si lookul acolo pe centru, unde mergem noi des. Pentru primavara asta, ca e 2009 si merita~!

"Is acolo l-a inaltzime unde nu sunt flori sa~ le despart de albine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu