marți, 24 martie 2009

Sa ne ajutati bha !



Ca cica.... ........ ....... ....... ........ !

Shapoi ma gandeam sa facem inca o treaba pe blogutzu nost ! Sa-i facem un logo sa il putem pune peste tot sa ne vada toata lumea ! Tatzi tatzi ! Io cu drd18 am zis ca daca vreti sa ne ajutatzi cu orice idee, poza, text, proverb care sar potrivi blogului nost va invitam sa le trimiteti pe bistritaunderground@yahoo.com, si apoi o sa facem o triere tot cu ajutorul vost ! Toate treaba asta o facem asa pentru ca vrem sa fie placut si de voi si de noi sa nu avem probleme !

In rest nimik nou si important ! Numa sa nu se supere pe mine Ytzok ca iam dat postarea mai jos si am puso pe a mea prima !
Din scaunul meu din camera mea va salut cu gatul in pioneze !

Un comentariu:

  1. O idee exceptzionala... si eu ma gandeam la un logo... ar merge cel din metrourile londoneze... sa vedem ce zicetzi si voi!!! aaa si Slyder daca ai putea schimba statistica asta din dreapta...

    RăspundețiȘtergere