duminică, 15 martie 2009

Evenimente din Bistrita !

Ca cica... cui i-a fost dor de mine ? Mie sigur nu mi-a fost dor de mine :) ! Ca sa vedetzi cat e de bine sa stai in casa sa te uitzi la tembelizor va propun sa vizitati linku asta ... http://www.pubbing.ro/evenimente/bistrita ! N-ar nici o legatura cu teveu' dar suna bine ! Acuma ce sa mai zicem dupe asa chefuri faine prin orash, ha ? Mai nimik.... Mie mi se pare ca orasul asta se duce in jos in loc sa mearga in ascensiune(sus), nu-i asa ? Nu prea mai vezi showuri faine prin ambasador, cu trupe din alte tzari =))... bla bla bla... ! Eu sincer ma plictisex acasa stand cu ochii in monitor si holbanduma la poze pe haifaiv sau stand de povesti pe mess cu pretenii ! Mai incerc sa ies in sat sa vad cam cum se mai distreaza lumea, dar vad ca inca nu am scapat de manele si uischi ! Aseara cel putin am fost la Karaoke, daca se poate numi asa pentru ca acolo bineinteles dupe ce consuma o anumita cantitate de alcool se apuca si striga in microfoanele bine legate la sistemul de sunet "profesional" ce stiu ei mai bine, adica : "Fato, adami si mie o suta de coniac sa beu si io cu pretinii mei" sau "Bobo, Bobo, nu ma auzi bah, Boboooo, ce pula mea faci, iara bei?" Si tot asa si iar asa pana se plictiseste Silviu de vocile disturbatorilor si baga muzica de club atat de mult cunoscuta : "MANELE" ! Pula mea ca daca stiam ca e asa penal mai bine stateam acasa si faceam o laba ! Oricum dupa mai multe pahare de ceva jinuk sau tarie altfel judeci problema si nu mai tii cont de restu lumii si incepi si strigi si tu in microfon pentru ca altfel nu intri in rand cu animalele....aaaa.... lumea, ma scuzatzi !
Aseara am inteles ca o fost ceva miscare in Art, nu? Daca o fost careva pe acol sa imi zica si mie cum o fost, macar asa imi mai fac si io pareri diferite despre lucruri diferite ! Si in Soho o fost destrabalare nu? I-a povestitimi si mie cum o fost si acolo, lasati un coment pe blog ok ?
Mersi fain !
Pe aceasta cale tin sa-i multumesc lui Ytzok pentru ca a avut grija de blogutzu nost in tot acest timp in care eu stateam pe oriunde altundeva decat la calc....!
In alta ordine de idei vreau sa mai fac un anuntz !
Maine 16 Martie 2009 domnu' DRD18 implineste frumoasa varsta de 26 de anishori !
Sa-i dea Dumnezeu sanatate si virtute sa poata sa futa cat mai mult ca restu depinde de el, dar cu futaiu stiti cum e nu? Vremea pulii trece asa ca futetzi cat mai puteti !

OK !

PS: Stiu ca nu vo fost dor de mine !

With all the love in the world Dj Slyder va pupa pe portofele !
Hai pa....!

3 comentarii:

  1. Ma~ in Art o fost groanic de grozav. Ne-o tamaduit Darius si Arpy pana la 5 sau 6 dimineatza, nu stiu exact ora ca mi-am umblat la tubu cinescopic. Numa HardTehno ne-o dat de mancare de am auzit ocupat cand s-au oprit decibelii. Apropo, in Soho s-o renovat s-a dus sangele de pe peretzi :|. In rest ploua~ cu venin.La voi cum e??
    La multzi ani!! DRD18 !!! de la ce 18?

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo, credeam ca scrie Itzok, da' ia ca s-o trezit Slyder sa mai scrie si el.
    ...in Art nu o fost rau, o tzinut pina pe la 4:30 mai exact.
    ...in Soho, cam chill, cam nashpa. Cel putin muzica romaneasca as scoate-o din playlist (cu tot cu Suie P.).
    ...in Ambasador nu prea se mai tin concerte organizate de baietii de la BHCB (Bistrita HardCore Brigade) ca se pare ca mai nou le tin in Roland Garros in Cj.
    ...mnoah, hai noroc. weekendu asta lipsesc din Beneu din pacate, ca ma duc sa cant cu Pavilionu! ~:>

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi, mersi baieti si fete de felicitari!!!! cam najpa ca nu prea e miscare prin bn, da mno...se descurca lumea! mai un art, mai un soho, mai un...silver..., fiecare cum poate :D
    Io cu mine personal si cu domnishoara mea vopsita blonda am fost la munte (@Itzok - unde nu se aude ocupat in urechi).
    apoi sa ne auzim cu bine si sa ne distram cat de mult...

    RăspundețiȘtergere