sâmbătă, 25 aprilie 2009

Spontani pe centru!

"Bistritz HardCore Brigade"

Si sa vezi Doamne ce tumult mare aseara in localul di pi shentru. A sunat telefonul si Prepian raspunde. E Paulaner ba~ietu din Bistritz HardCore Brigade care are ne da~ "legatura" cu francezii. Se indreapta spre Soho dupa ce cu o serata inainte au impadurit Roland Garrosu` cu gatul de lemn al chitarilor. Ba mai mult si-au lasat balta remorca in Piatra Craiului doar pentru "un peu du fete" intre ardeleni. Noi, astia cu "hai s-o da~m" nu cred ca i-am dezamagit defel si deloc. Socializare in masa~ cu "punkistii" na~molitzi de atata jeg romanesc. A inceput la 9 si s-a terminat la 4 (luatzi cum vretzi fusu orar). Cateva ore de grindcore cu masca de Predator, cateva ore de hardcore punk si sunete de toba~ agresiva~ ne-au halucinat ochisorii roshii azi noapte. Oare ce-o sa zica~ BABA?

"Je suis un peu fatigue"

4 comentarii:

  1. ma, baietii aia is prea ciumegi ma! inainte sa vina la Bn, mi-am petrecut noaptea cu ei la Cj. am baut, ne-am imbatat si am dormit. si pe cit de murdari erau, ei o fost aia care o platit masa de pizza de 2.4 mil.
    prea hardcore!

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost dragutz :D chiar daca am platit 8 lei sa beau un prigat :D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere