vineri, 10 aprilie 2009

After the Show....Deci merita ~!!~

Ca cica.....Cine no fost aseara in Art nu stie ce o pierdut....O FOST NEBUNEALA CURATA....Mie cel putin asa mi so parut :D ! Acuma nu, serios o fost tare fain, baietii o bagat neshte muzica de nota zece plus+, Prepian o rupt micu, iar Pushtanu ce sa mai zici dom'le o rupt normele ! Mio mai placut de Emilian six fingers Tofan cum o bagat la pian mai ales la pesa aia rock&roll unde o avut solo-ul ala periculos ! De David ce sa mai zici, o facut cu gura lui miere si lapte la urechiusele noastre....Apoi de Ditzi nu mai zic nimik nimik nimik ....o fost rau de tat mah nu asa, ne-o rupt cu solourile lui la chitarca ! Per total io zic ca o meritat sa ma duc sa-i aud, ATENTIE....PENTRU PRIMA DATA AM AUZIT TOT PROGRAMUL LOR, si mi so parut foarte bine structurat fiind bestial la sfarsit cu piesele alea doua rapide si foarte funny....!
Cine are poze sa mi le dea si mie pe bistritaunderground@yahoo.com sa le punem pe blog sa le vada toata lumea...si aici il includ si pe seby niebunu ! Ai auzit bre? Sa imi trimitzi pozele k?
Bye all vam...pupat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu