joi, 22 ianuarie 2009

Pai futui mortzii ei de viatza !

Ca cica.... Ma trezii intr-o seara si scriseshi ceva pe blog, care semana cam asa....: Futui mortzii ei de viatza in Romania Bistrita ! Daca nici de intimitate nu ai parte in tzara asta a pulii atunci ce pula sa mai faci ? Sa merem la capsuni in Spania? So gatat si cu aia ca cica is in criza ! Pula me ca o crescut si euro asta, in asa un hal fara de hal asa incat nu poti sa iti mai platesti si tu o rata....Din cate am auzit o sa ajunga la 5 lei "in puii mei" ! Dar nui bai pentru ca Guvernul ne vegheaza ! Nui de ajuns ca nu avem ce sa facem in Bistrita noasta asta care neo dato Dumnezeu sa locuim si noi undeva nu sa fim homeless, ca tre sa futa meciu si astia de sus cu... auzi cica ascultarea apelurilor pentru diminuarea infractionalitatii in Romania ! Ce sula de infractiuni asa de grave sunt in beneu, ca nu se pot opri prin alte modalitati ? Ascultatii pe aia care fut meciu cu femei la produs, copii la cersit prin Italia si traficantii de droguri, nu pe noi care ne mai distram si noi cateodata asa mai iesit din comun ! Cum o zis si Ytzok, mai futem o betzie in Soho, mai un scandal in Any, mai intalnim tzarani cu sete de iacob si daniel contrafacut, imbuteliat la Baia fuckin' Mare !!!! Dar asta e ce pula sa mai facem nu? Daca noi o ducem bine asa cum suntem dece sa futem sistemu' nu? Cum zicea un preten deal meu : " Fiecare are cate o afacere(Ilegala cat de cat) si nu vrea sa o piarda nu?" ! Poate are dreptate dar mie unu numi place sa pup in cur pe nime ca sami mearga binishor in tzara asta ! EU VREAU SA TRAIM CU TOTII BINE ! Dar daca nu suntem uniti nu vom reusii sa facem nimik in tzara asta ! Eu unul, cu puterea mea prin blogu asta sper ca v-am trezit putin la realitate si daca am suparat pe cineva imi cer sc............. ma doare in pula ! Pentru ca am dreptul sa vorbesc ce vreau eu si nu poate sa imi zica nimeni ca nu e asa ! CE PULA MEA ?!



With all the love in THIS FUCKIN' WORLD Dj Slyder va transmite HAVE A WONDERFUL LIFE ~!~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu