joi, 22 ianuarie 2009

Noi nu traim, noi supravietuim.

Intr-o noapte, cand nu gasesc nimic bun de facut ma pun la tastatura si parca primesc o palma de vorbe de la cineva. Habar nu am de la cine, doar simt ca e o palma aspra, parca muncita pe plantatia sistemului romanesc. Imi aprind o tigara furata de la un musafir plecat tocmai de cateva minute si imi vin deodata in minte toate porcariile petrecute in Romania in ultimele zile. Cum pana Corbului din Art Cafe sa-mi fie monitorizate toate obiectele tehnologice din casa mea? Adica daca eu vreau sa ma intalnesc cu Diesel la o pipa~ de chill, Boca (serviciul anti-drog) trebuie neaparat sa stie?Daca fac un after-hour cu Prepi si nu pot sa~i comunic numa` prin telefon baietii de la "ochi si urechi" ne vor bate la usa spunand ca nu avem voie la Dave Gahan (Depeche Mode) dupa ora 12? Am o combinatie cu Hazlea si in seara asta, am vrea si noi sa ne ocupam timpul cu doua marmote ca doar iubim toti baietzii expresia : "poate si futem ceva!". Pana la urma nu ne lipseste libertatea, cred ca mai degraba ne lipsesc oamenii liberi. Cred ca devenim prea nepasatori fata de ceea ce se intampla in jurul nostru. Oricum intr-un oras ca Bistrita nu prea e nimic de facut decat o betzie in Soho din cand in cand sau un scandal in Any Time. Aici se mergepe bicicleta cu lantzu picat, cam asa se pare. La urma urmei si pana acum ne ascultau telefoanele doar ca nu era "legal". Acum ca e legal poate vom comunica mai mult prin telepatie si fuckin` shit pana la urma ce facem sa ne ascundem de hojmalaii astia? Daca is siretzi trebuie doar sa-i tragem de siret. Nu suntem neaparat genu care gasesc placere in pacat. Ne iau libertatile dar nu ne iau intelectul. Si din moment ce recurg la lucruri deastea "slabe" probabil le e frica de noi astia tineri care venim din urma cu o reactzie occidentala. Erau vremurile alea cand ne uitam la "Feriti-va de magarusi" si se lua instantaneu semnalul. Apareau dungile alea late, in diferite culori si ziceam ca - E de la ei!-.O sa vina vremea in curand cand vom zice ca: -Asta e de la noi. Doar ca eu unul nu mai am rabdare si pe zi ce trece devin la toate rece. ( le multzumesc la astia care m-au votat sa scriu baliverne, si la astia care ma~ lasa~ sa le scriu... daca nu pana la urma va scriam pe peretzii orashului)
"Fiori prin mine umbla si nu au trebuinta~, ma rog la tine tzara~ sa redevi fiintza~."

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama ce le ai,ce le ai,ce le ai
    Ce bine le dai,ce le dai,ce le dai
    Ce bine le faci,ce le faci,ce le zici
    Dar sa ii oftici,s-ai oftici,s-ai oftici.

    (mi-o venit in cap infectia asta, ii o "piesa")... =))

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai venit pe blog te asteptam de mult sa ne incanti cu............prezenta ta:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte fain scris..bravo Itzok!

    RăspundețiȘtergere