luni, 19 octombrie 2009

10 ani de TEHNO - Un Pas mic pentru noi, Un pas mare pentru Pomenire!!



" Si de atunci o ard tot in Strada~, unde in orice anotimp e si iarba~ si za~pada~"


Imi place Penelope Cruz. Are o mecla mai speciala si ceva iesit din comun. In cazul ei nu am cum sa vorbesc de frumusetea intruchipata~, insa defectele fizice parca~ o transforma~ intr-o fiintza nemaipomenita~. Nu stiu ce m-a facut sa spun lucrul asta doar ca in filmul Vicky Cristine Barcelona, pe care chiar vi-l sugerez, este o replica de gen: "Imi traiesc viatza cu toate ca nu are nici un sens". Asa a zis-o de parca scuipa semintze de adevar.
Acuma mintea mea in gandul ei se interogheaza~ daca nu cumva Penelope Cruz a auzit de Dj Darius? Oare dânsa stie ca este un Giga-Party in Art Caffe organizat de acesta? Oricum daca ar putea afla, printr-un telefon fara fir, cu sigurantza~ (ca acul) s-ar prezenta la eveniment. I-ar pierde pe ALCA, Zino, Lektronikumuz, Just D Light, Socketspun si binentzeles pe Da~riusica~.
La petrecerile de genul asta ar cam trebui sa~ fi un Fan al Bas-ului; ultima data cand am asistat la ceva asemanator mi-au sunat urechile "ocupat" o vreme deosebit de indelungata~.
Acestea fiind spuse, pune-tzi mâna pe "poshetele mamelor voastre" si haidim sa~ "iubim viatza mai mult decat rostul ei" in acest friguros sfarsit de saptamana~. Eu zic ca~ 10 ani de Tehno fac 11 lei.

"La cei 10 ani de Tehno zbor cu zor / totul ar trebui sa de-curga~ natural ca apa de Izvor"

Un comentariu:

  1. Vicky avea un apetit sexual mult mai mare decat al Cristinei. Le-o tras-o pictoru` la toate 3... apoi nu-i bine? Pictor ma fac:)

    Cat despre Party , o sa mi fie greu sa urc acele sca~ri in acele ceasuri!!!

    RăspundețiȘtergere