marți, 22 septembrie 2009

Pe-trecerea de pietoni II



"Impreuna cu lumina si pasarile care ne dau trilurile, te furnica~ precum Trila~rurile, da da cam asha e!"


Imi plac maslinele cu bere. Am descoperit "triumful" acum cateva zile. Stiam ca~ maslina rimeaza~ cu minciuna si martini dar m-am inshelat cum-plit (sau cu un pic). Rimeaza si se potriveste, te stapaneshte si te racoreshte sau te sa~puneshte si te rocka~reshte perfect cu berea. Poate e unul din cele 7 pa~cate din Seven Sins (acel bar cu mushtar care va ramane tot Soho) permise si nou descoperite de mine in orash.
Mie personal imi plac multe cand e vorba de distractzie. Imi place jocul de glezne pe muzica buna~, imi place fumul natural-lezne atunci cand se aduna~, imi place sa merg pe jos acasa~ la final. Si daca am posibilitatea sa adun cat mai multa distractzie si placere nu am cum sa ratez evenimentul.
Acum ca trebuie sa vina~ vorba va zic de "Petrecerea de pietoni!". Azi fiind ziua nationala a mersului pe jos, m-am gandit ca as vrea sa fiu si eu pe trecerea de pietoni dar nu asa oricum ci incaltzat cu o zebra-petrecere de Petrica. Mnah si omul meu Petrica~ a.k.a Prepian, a.k.a. Gyula, a.k.a. Iuliush s-a invartit si s-a sucit astfel incat a creeat un nou
stou si vinerea asta. Habar n-am cum si-a facut rost de "scule" si "sculament" insa in aceasta Vinere seaca~ va asteapta minimal-tech si drum`en base cu Dj Space Junky in warm-up, Prepian Blanaru (pe la vreo 12) si Dj Kablu avand mufele dupa el la after-hour. Imi pare rau ca trebuie sa adaug, dar Dj-ii romani au pânza~ de paianjeni la funduletz si trebuie ajutatzi, astfel ca va costa~ vreo 3 lei intrarea la sindrofie. In rest cam toate is bune si frumoase. Incercatzi sa ajungetzi...(ma grabesc ca mi plina~ cada).


"Ne-am ferit de pomi, romi si afoni si am inventat "Pe-trecerea de pietoni!""

Toate cele bune, intr-un singur om.

3 comentarii:

  1. Dj Kablu aka. Mufa lasa mesajul aici :D .... Ideea party-ului a fost a mea, sculele sunt ale mele, si cred ca Bistrita are nevoie de asa ceva... Be there Vineri....

    RăspundețiȘtergere