luni, 13 februarie 2012

Urban Valentines


Ca cica...Dupa cum poate v-ati obisnuit sau NU !!!! Urban Bistrita face taraboi de velentains dei, dar nu asa cum credeti voi ca se poarta cu ocazia acestei zile deosebite ( care dupa mine ...It's a piece of crap ) cu melodii romantice la lumina lumanarilor si petale de trandafiri peste tot unde calci...NEX frate e Party Urban numa' ca asa o picat de data asta de velentains dei shapoi o convenit cu totii sa ii zicem la party "Urban Valentines".

Mno bun ca am lamurit cu toate astea care sincer imi stateau in gat si voiam sa le zic de foarte multa vreme numai ca nu am avut ocazia...bla bla bla...sa va spun acuma unde si cand se tine toata balareala asta...In Gold Club fratilor, situat in spate la Metropolis Club si in fosta locatia Afro Club...sau pentru cine nu o prins Afro Club, in fostu' Infinity ! Localu' e super tare, au de tate sa mor daca te mint, au si bere :D si jager....si tat felu de vinuri scumpe si ieftine...Glumesc, Gold Club e pana acuma din cate am vazut eu in Bistrita unul din cele mai shick ! Sonorizare super betoing (ca doar nenea Dorel n'o lucrat deapula pana acuma) si lumini si fumigene si tat tat tat.

Bun.

Data este 17 Februarie 2012 de pe la orele noua piem pana spre diminetile mult prea dorite !!!

Dupa cum v-ati obisnuit pentru voi dragii mei cititori si participanti la party-uri marca Urban, vor mixa si vor remixa Slyder, SlowSo si BVS ! Speram sa ne ridicam la nivelul foarte ridicat al cerintelor dumneavoastra si sa nu ne facem de cacat.


:))

Suport 3 lei frumosh !!!!

Rimembar : NO POGO, NO VIOLENCE !!! OK?

Dj Slyder va pupa pe toarta de la ceshcuta de cafea din care vei bea cand citesti randurile astea !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu