luni, 7 februarie 2011

Karaoke Club Bistrita

Ca cica....Bah fratilor, am fost sambata asta in Karaoke Club acolo langa Rosu Tour peste linie. Sau...? Acuma nu mai stiu unde e "peste linie" ori aici ori dincolo....Ma rog...Am fost la club si am incercat sa ma distrez cum am putut si eu, am beut 2 beri cu pretenul meu de suferinta Mirciu', dar nu prea mo impresionat ceva in mod deosebit. Se poate sa fi fost prea tarziu pentru mine cand am ajuns acolo la 5 si ceva dimineata si sa fi pierdut toata distractia dar mno....lume mai era pacolo.
In fine....puteti merge sa vedeti ce e pacolo, eu zic ca merita, muzica e buna (House de club heavy comerciala), au si dansatoare (animatoare) mno tat ce vrei ! Merita vazut clubuletzu. Mie sincer imi place cel mai mult cum lau facut, adica "zugraveala".

PS: Beutura este pana lesinati.

Dj Slyder va pupa GROS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu